Nog 1 nachtje.. - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anne & Fenne - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.. - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anne & Fenne - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje..

Door: fenenan

Blijf op de hoogte en volg Anne & Fenne

27 December 2011 | Nederland, Huissen

Ja ja.. Poe poe.. Nou nou... De tassen zijn ingepakt (backpacks en de handbagage - ook rugzakken overigens ;)) en we zijn er klaar voor! Met z'n 2-en 12 weken op reis!

We vliegen morgen om 12.30 uur naar Guanzhou (zo schrijf je dat toch Fen?) (geen idee..) (nou ja boeiend) in China. We komen donderdag 29 december om 20.30 uur lokale tijd in Sydney aan, Australia! (land van Simon Baker..) Vanaf daar gaan we eerst 6 weken door Australië trekken, nog wat oude bekenden op zoeken en vervolgens door naar Nieuw-Zeeland om daar 5,5 week met een campertje door het Noorder- en Zuidereiland te crossen.

Aangezien we verder niet zo veel te melden hebben, en we bekaf zijn van het inpakken (morgen hebben we spierpijn van het met vereende krachten ritsen dicht trekken) blijft het hier bij. We geven uiteraard zo snel mogelijk een update.

Wij wensen jullie alleen een zeer goed uiteinde en tot volgend jaar :D

groetjes, Anne en Fenne

• 27 December 2011 - 17:53

KaHoo:

Guangzhou ;)

Simon, hiding is useless.

• 27 December 2011 - 18:46

Francien:

Ha FenenAn,

Ik wens jullie vast een goede reis en goede aankomst in Sydney!
    Heel veel plezier en ik hoor van jullie.

Groetjes.

• 27 December 2011 - 19:05

Phuong:

Een goede reis gewenst meiden! En alvast een fijne jaarwisseleling!

• 27 December 2011 - 19:46

James Fennell:

Hoi Hoi!

Wat leuk! Niet zo leuk als mijn blog maarja! ;)

Ik nem aan dat je geen vrije plaats vond om me en laura mee te kunnen nemen....! hehe

Veel plezier meisjes! Wie weet, misschien moet ik jullie Nederlands leren als je terugkomt vanwege al het verschrikkelijke "Engels" Down Under :)

Verheug me al op de eerste update!

• 27 December 2011 - 20:34

Henrieke:

have fun ladies! x

• 27 December 2011 - 21:07

Maaike:

Veel plezier dames!

• 27 December 2011 - 22:42

Lieke:

Woehoei! Daar gaan jullie dan! Geniet ervan!! We zullen jullie volgen!

Groetjes!

• 27 December 2011 - 23:25

Linda:

Ha Anne en Fenne,
    Heeeeeel veel plezier daarginds en voor nu natuurlijk een goeie reis! :) Ik zie jullie verslagen tegenmoet! xxx
    Ps. Who is Simon Baker?

• 27 December 2011 - 23:26

Kyra:

Lieve Fen, heel veel plezier! ik ga je missen in 't veld xxx

• 28 December 2011 - 08:46

Kim:

Heel veel plezier Down Under!!!

• 28 December 2011 - 10:25

Esther:

Goede reis meiden!!!

• 28 December 2011 - 11:28

Anke:

Hey lieve Fenne en Anne!
    Een heel goede reis en geniet van deze bijzondere reis die gaat komen!
    Liefs, Anke

• 28 December 2011 - 11:40

Marissa Rohaan:

Hey Fenne en Anne,

Héééél veel plezier met jullie rondreis! Ik zal jullie blog zeker volgen en ben heel benieuwd naar de verhalen!

Liefs, Marissa